mandag 15. februar 2010

Nettbok om veiledning og metakommunikasjon

Jeg har i det siste jobbet med en del med temaet Veiledning og metakommunikasjon. Jeg har blant annet holdt noen innlegg om temaet i ulike sammenhenger. Dette er et tema jeg tidligere har skrevet en papirbok om. Jeg har også fått selvtillit nok til å begynne å skrive artikler om temaet på Wikipedia: Metakommunikasjon, Verbal metakommunikasjon. Det var gøy å gjøre!

I forbindelse med arbeid om temaet har jeg funnet ut at jeg ønsker å lage en supplerende ressurs om temaet på Wikibøker der jeg legger ut mest mulig av det jeg gjør. Jeg tror slike ressurssider vil kunne være viktige arenaer der lærere i større grad kan dele opplegg og faglige ideer. Målet er i første omgang å prøve å få andre lærere på høgskolen til å være med å bidra.

Ingen kommentarer: